دوشنبه، شهریور ۲۹، ۱۳۸۹

زمان حلال مشکل است؟؟؟!!!....شاید!!!؟؟؟

باید که بگویم نه؟ باید که حرف بزنم هر چند تلخ نه؟ باید که فیلم بازی نکنم نه؟ باید که مثل همیشه رک و راست باشم نه؟ شاید باید بگذرم نه؟
خوب با شادی بیدار شده در چشمانت چه کنم ؟ با لرزش شوق در صدایت چه کنم؟ با رویای در ذهنت چه کنم؟
میگه امید کسی رو نا امید نکن, شاید تنها امیدش باشه!!!
خوب پس دروغ ,که بیزارم ازش ,چی میشه؟ پس ریا که فراریم ازش چی؟ پس بی ثباتی حضورم؟ بی بنیادی خانه ام؟
دو راهی بدی ست, تصمیم گیری سخت...
تو یاری گر نیستی ,تو کمک کننده برای این تصمیم نیستی, تو حتی نفهمیدی چه گفتم ,چه میگویم, تو فقط چیزی رو که پسندیدی گرفتی, دیدی و من رو رها کردی, کاسه به دست ,دست به سر, سر به گریبان, گریبان در گیر, گیر در کاسه چه کنم ؟
و تصمیم این است.... نه تصمیمی نیست باد می اید, بید خواهم بود در دست باد, ریگ خواهم بود در دست رود, برگ خواهم بود در دست فصل ,رنگین کمانی هفت رنگ, به رنگ هر روز هفته و ...
گذر خواهم کرد از این در, یاد خواهم گرفت که چگونه گذر کنم ,پا روی دل گذاشتن را بارها یاد گرفته ام, انجام داده ام, فکر نمی کردم دلی مونده باشه ,اما اخرین سلول های باقیماندهاش را ریختم به زمین بی مروتی ات ,شاید بارور شود ... نشد, نمیشود... خوش باور بودم ,برای باری دیگر, که شاید اخرین بار باشد... بودم و دیگر نیستم, باور بودن تو انگونه که می خواستم به باور انگونه که هستی تغییر کرد و هستم, بی باور حضورت, با باور حضورم ,
عبور خواهیم کرد, گذر می کنیم نه؟ اری من و تو ,تلخ یا شیرین, خوب یا بد, خندان یا گریان, بلاخره میگذریم از این استانه !!!

۲ نظر:

Salman گفت...

واقعا وبلاگ قشنگی دارید

M.K گفت...

آدما چهار دسته اند: 1- دسته ای که نفهم بدنیا میان , با همون نفهمی زندگی میکنن و آخرش هم نفهمانه ریق رحمت و سر میکشن 2- اون دسته ای که فهیم متولد میشن و بعداً پیچ و خمای زندگی نفهمشون میکنه و شاید تا آخر عمر نفهم بمونن,شایدم دانا شن و بمیرن 3- دسته ای هستن که سه مرحلهٌ زندگیشونو فهیم هستن ,یعنی تولد,زندگی و مرگ.اینا آدمایی هستن که زحمت زیادی رو دوششون نیست جز زحمت حفظ فهمشون 4- و دستهٌ آخر و شاید , شاید بشه گفت عملگراترین گروه, آدمایی هستن که حالا یا دانا یا نفهم به دنیا سلام میگن , حتماً در گیرو دار زندگیشون نفهم میشن اما با مرارتها,ممارستها و تکرارهای با ارزش به قلهٌ فهم و دانایی میرسن . این شیرینی هیچ جایگزینی نداره و فقط خود آدم که با تمام وجود لمسش میکنه و قدرو منزلتشو میدونه. من دست این گروه رو ارادتمندانه میفشارم و غیرتشونو ارج مینهم.
مطلب خوبی بود.امیدوارم همهٌ آدما یا جزؤ گروه سه باشن و یا چهار ...