دوشنبه، شهریور ۲۲، ۱۳۸۹

کل اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی !!!

ادم رکی بوده ام ,حاشیه پردازی نمیکنم برای زدن حرف, حاشیه سازی نمیکنم برای موضوعات !
مثال سادش اینه که وقتی درمانگاه قبلی رو از پزشک قبلی تحویل گرفتم گفت, هر از گاهی زنگ بزن خونه بهداشتا و هر دو تا بهورز رو چک کن اما نه مستقیم !مثلا یه سوالی بپرس و بگو فلانی هست ,گوشی بده بهش و ضمنی چکشون کن, اما من به جای اینکار اونایی که میدونستم از زیر کار در رو هستن رو مستقیم چک میکردم ,زنگ میزدم و میگفتم کی اومدین ,کی رفتین, امروز کودوم کارو کردین یا چیو پیگیری کردین, این ساده ترین مثال بود !!!
حالا اما با موضوعی روبرو هستم که نه تنها نمیتونم رک باشم با طرف, بلکه, حتی نباید بروی خودم بیارم که موضوعی هست ,که ته و توی قضیه را در بیارم, نباید بدونم این حرفایی که زده از کجا اب میخوره و به چه دلیل یه چنین طرز فکری ایجاد شده, نباید رودر رو کنم, ادما رو واسه روشن شدن قضایا ,روشن شدن اینکه برخورد و رفتار من اشتباه بوده یا برداشتهای دیگرون یا دردل های دیگری یا یک طرفه به قاضی رفتن خیلی از ادما !!!
خوب باشه ,همین کارو میکنم, بی خیال میگذرونم و میگذرم از سر این موضوع !!!
اما به همه کسایی که اینجا رو میخونن و منو میشناسن ,یعنی تو دنیای واقعی هم با من در ارتباطن (به هر نوعی) !!!هشدار میدم ,اخطار میکنم, زندگی من روابط من ,اینده و گذشته من ,دوستای من ,کل من ,خود خود من, نه طویله ام که سرتون رو مثل ... بندازید پایین و بیاین توش و نه ابشخور,که بخوایین خوزعبلات ذهنی خودتون رو توش نشخوار کنید ,اگه ایده ای دارید ,واسه زندگی اشفته خودتون نگه دارین, اگه راهی واسه حل به ظاهر معضلات روابط من و ادم دیگری میبینید, واسه روابط مبتذل و متهجن خودتون بکار ببرید!
خط قرمزای زندگی من خیلی گسترده تر از دیگرونه( به هزار و یک دلییل) ازشون رد نشین ,خودتون رو قاضی دادگاهی که به
نا عدالتی بر پا کردین نکنین, خودتون رو مسئول اجرای حکم نکنید !!!
کاش میشد راحت و رودر رو باهاتون حرف بزنم و چشمتون رو به روی زندگی خودتون باز کنم ,من اگه جای شما بودم با اون مشکلاتی که دارین ,هرگز فرصت بازی حرف و حدیث, بازی خاله زنک, بازی جستجو و کنکاش تو روابط دیگرون رو نداشتم !!!
من رو نصیحت نکنید ,واسه من ادای روانشناس و رونکاو رو در نیارین!!!
کاسه داغ تر از اش دایه مهربون تر از مادر نباشین !!!
چیزایی که واسه شما خوبه واسه من افتضاحه و چیزای که واسه من خوبه برای شما مسخره هست !!! اصلا هم قصدم این نیست که بگم من بهترم یا شما, فقط خط کش سنجش خوبی ما ,مقیاس ما و حتی موضوعات قیاس ما ,با هم فرق میکنه!!!
من زندگیم توی درس و کار و بیمارستان و ارتقاع تحصیلی و علمی و عملی جریان داره و جدا شدنی نیست و زندگی شما توی مد های لباس و مو و رنگ وپسر و مرد و همسرو دوست دختر و پول بیشتر تفریح بیشتر خوشی بیشتر از ایران رفتن و دنبال کردن سریالای جدید خارجی! اینا واسه شما خوبه راضیتون میکنه زندگی تون همینه خوب یا بد بودنش به من ربطی نداره ,همونطور که اصلا دلم نمی خواد از شما بشنوم که چیزای که من دنبالشم تلف کردن زندگیه !!!
...
مسائل رو خیلی قاطی پاطی گفتم و خیلی چیزا هم نگفتم کاش بفهمی... بفهمید...
به هر حال لب مطلب اینکه موی دماغ نباشید و حاشیه های گلیمتون رو یک بار دیگه بررسی کنید !!!

۱ نظر:

M.K گفت...

آخه تو چرا هنوز واست مهمه!؟
نمیشه تمومش کنی؟